2011. október 25., kedd

steffi love hintó+hamupipőke tökhintója nagy! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok!
2 meseszép hintó és hozzá a lovak lehetnek kislányod új játékai! Talán a képen látszik hogy nem mütyüri játékok!
az egyik steffi love, a másik hamupipőke tökhintója! ennek nyitható az ajtaja, barbi méretű baba tuti belefér de szerintem nagyobb is!
méretileg nagyobb darabok a tökhintó kb. 50cm lóval együtt(de lehet hogy több)
Mind a kettő elemes de nem tudom hogy működnek e! úgy kaptuk őket viszont nekem fiaim vannak((: és nem jön be nekik ez a dolog!
A tökhintóhoz nem tudtam rögzíteni a lovat, de maradt még alkatrész a kezembe így valószínű én voltam béna, de házilag simán megoldható!
talán egy kis tisztítás rájuk férne, de ha lesz időm megcsinálom!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-26 16:56
. steffi love hintó+hamupipőke tökhintója nagy! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése